tisdag 2 januari 2007

Tillbaks på jobbet

Det sög ju.

Ankan undrade om jag inte hade nån blogg. Han tyckte att jag skulle skriva: "Idag var jag på jobbet och surfade. Imorrn ska jag på jobbet och surfa."
Vilket visserligen är det man gör mest här. Men dom har ju självklart spärrat alla "roliga" sidor + några msn sidor men eftersom vi har några dataexperter här så har dom hittat nya vi kan använda oss av. Som tur är.
Så då har man nedräkning just nu. Slutar om lite mindre än 1 timme. Ska bli skönt.


Nyårsafton blev iallafall bättre än jag trodde. Rök inte ihop med nån som jag trodde att jag skulle göra. Fattades en person som jag ville vara med men man kan inte få allt man vill, tydligen.
Fick reda på en grej som var mindre rolig också, vilket är anledningen till att jag inte träffade han jag ville. Han låg på sjukhus. Vi kan lämna det vid det.

Så nu är det nya året inlett vilket innebär 6 månader kvar till betald semester.

God fortsättning!

Inga kommentarer: