måndag 29 januari 2007

Vill härifrån

Skulle vara helt perfekt att få lämna sundsvall och all dess skit ett tag.
Pratade med Sara i lördags och frågade om hon kunde hämta mig men hon hade inget att hämta mig med. Sen är det ju en bit till gbg också så vi kom fram till att det kanske skulle bli lite svårt.
Sen vill Elin att jag ska komma upp till henne också. Så härifrån verkar jag ju komma men man ska ha tid och framför allt pengar också och det är väl där problemet ligger.
Har inga betalda semesterdagar förrän i april så jag får byta pass och hålla på om det ska bli bra. Måste ju hinna vara där också.

Är tillbaks på jobbet för den som inte förstog det. Jobbar en aning dåligt just nu. Har ingen motivation alls. Inte för att jag brukar ha det men. Såg en reklam imorse om varför folk jobbade och ett förslag (eller vad man nu ska kalla det) var för att man älskade det. Jag undrar hur många det finns som faktiskt älskar sitt jobb. Det kan inte vara många men det måste vara helt underbart att ha hittat ett jobb som man älskar. Själv vill jag bara ligga kvar i sängen varje dag jag vet att jag måste kliva upp och jobba. Kanske borde hitta nåt nytt.

Är iallafall ledig imorrn men då måste jag tvätta och sen skulle jag vilja hinna träna men jag vet inte om jag hinner på det pass jag vill. Men jag ska göra mitt bästa. Behöver iallafall inte kliva upp och ta mig till jobbet. Mycket skönt. Har inte tvättid förrän 12 heller så jag hinner iallafall sova ett tag. Får se om jag kanske ska ringa och kolla om Alexander vill käka lunch. Har man träffat honom en sväng också. Och det är alltid trevligt.

Verkar inte som en enda människa betalade sina räkningar i december iallafall. Vet inte hur många samtal jag har fått om det och jag har inte ens jobbat 2 timmar. Förstår inte riktigt det. Men folk kanske valde att köpa julklappar istället.

Måste engagera mig. Hejdå.

Inga kommentarer: