lördag 6 januari 2007

Hos mamma och pappa

Ja då är man här ute då. Har lätt skönaste sängen i världen här. Har sagt att dom måste ha kvar den även fast jag flyttat. Jag är ju faktiskt här vid jul osv.

Har pratat med min kusin alldeles nyss. Det var längesen vi pratat så mycke som vi gjorde nyss. Men det var kul. Måste åka upp och hälsa på henne snart känner jag. Har inte varit dit än. Skulle åkt helgen efter hon och Robert flyttat upp men då blev jag sjuk och var hemma. Skittråkigt men det är sånt som händer. Smällar man får ta.

Får se när man börjar röra sig in mot stan igen. Till Anna. Ska försöka vara här så länge som möjligt. Hade varit kul att stanna tills imorrn men jag ska klippa mig i stan då så då är det självklart enklare att redan vara där. Sen ska jag kolla på Salles match också. Hoppas jag får med mig Anna, skulle vara kul. Också kommer brorsan hit igen idag när han vaknat till liv (han var ut igår) så det skulle vara kul att vara kvar tills dess men det kan nog bli lite svårt kan jag tänka mig. Han är inte direkt känd för att kliva upp tidigt.

Och nästa helg jobbar man. Tärt. Är även schemalagd 8 dagar i rad fast vi inte får jobba så mycke. Såg att Alex var det också. Tänker vägra jobba det. Det får dom fan fixa. Och Madde den stackaren jobbar nu, bakfull och allt. Inte speciellt trevligt. Men det har man gjort några gånger i sitt liv.

Pratade precis med Sara. Hon är fortfarande i Iran. Ska åka ner till henne när hon kommer hem. Till gbg alltså. Det ska bli kul. Och skönt. Slippa det här stället ett tag. Måste bara ha pengar till det men det får man väl lösa då. Har kanske nåt undanstoppat nånstans.

Nu ska det fikas här. För ovanlighetens skull.

Inga kommentarer: