lördag 13 januari 2007

Trött..

Vill hem till min soffa. Tyvärr måste jag tillbaks hit igen imorrn men jag är iallafall ledig på måndag. Så nu sitter man här på jobbet och väntar på att klockan ska sluta gå baklänges. Har en sticka i fingret som jag kämpat med att få ut men det har inte gått så bra.
Och Isabell den knasbollen är här frivilligt fast hon är ledig. Hon kan inte ha mycket att göra.
Eller så vill hon vara med Elina, som jag. Skulle ha avlidit av uttråkning om inte hon varit här.

Jag har nu officiellt blivit en bank. Min inneboende smsade och frågade om jag kunde låna ut 200 kr till hans tjej. Och förbannat snäll som jag är så gjorde jag det. Skrev även att jag inte hade så mycke pengar själv och fick till svar att det visste han. Frågan är ju då varför dom inte frågade nån annan. Men han var väl nöjd att dom fick tag på pengar så dom kunde gå ut. Han har iallafall lovat att berätta allt som hände när han kommer hem. Alla bråk, alla tabbar och alla övriga fyllegrejer. Det ska bli kul.


Sitter och pratar med Victor på msn (bilden). Det var ett tag sen nu. Hans internet har inte funkat. Victor är kanske den bästa människan som finns. Vi har varit kompisar sen vi gick i 7:an och jag kan prata med honom om allt. Han säger vad han tycker och han är ärlig. Och man blir aldrig dumförklarad för nåt man frågar eller har gjort eller funderar på. Han är så bra så det finns inte. Jag hoppas alla har nån som han i sitt liv. Han gör det mycke enklare att leva och att ta sig igenom dagar som man bara skulle vilja lägga sig ner och dö.

Ska kanske träffa honom på måndag också. Det ska bli.. intressant. Har inte träffat honom sen juldagen. Och det var ju en rätt skum kväll.

Ska jobba lite nu. Hejdå.

Inga kommentarer: