torsdag 25 januari 2007

Såhär är det

Jag heter Jessica, fyller 22 i år, jobbar i kundtjänst på ett telefon bolag (som jag enligt min TL inte får lägga ut namnet på, så jag gör väl inte det då) och bor i sundsvall.

Min inneboende är Salle. Han flyttade in i juni.

Dom som är klart bäst på jobbet är Elina, Sanna, Isabell, Madde, Nina, Anders, Mattias och Fredrik. Utan dom hade det inte funnits mycket att komma till jobbet för.

Intressantast just nu är Niklas och Andreas. En mer än den andra. Självklart den det inte borde vara. Eller så kan man kanske inte säga men det känns ändå så på nåt sätt. Inte för att jag vet vad det är eller vad jag håller på med så vi kan väl säga att det är.. kompisar.

Har börjat träna nu också som jag hade tänkt fortsätta med tills jag stupar. Är extremt inte nöjd med mig själv för tillfället. Då slipper man sitta hemma och fundera en massa på saker som man inte får nåt svar på också. Plus att Elina och Isabell ska skaffa kort snart så det blir ju skitbra.

Kan tyvärr inte namnge dom falska fittorna och allmänna idioterna, hur gärna jag än vill. För det kommer bli sånt jävla liv och det orkar jag inte med. Koncentrerar mig istället på mina andra kompisar, som faktiskt betér sig som kompisar. Tro det eller ej men det finns såna personer.

Den som är klart bäst av mina vänner är Sara. Hon har tyvärr flyttat till gbg och väntar på att jag ska flytta ner jag med. Lärde känna henne när jag var 12. Gått i samma klass ett tag och har gått igenom en massa saker tillsammans. Älskar henne som en syster.

Andra jag just nu hellre lägger ner energi på är Elina, Therese, Elin (kusin), gamla party folket som flyttat lite hit och dit, en annan Sara, Victor (alltid), Salle, hmm.. det var dom jag kom på just nu. Har säkert glömt nån, inge illa menat isf.

Bland det jobbigaste jag varit med om var när min kompis blev mördad av sitt ex. Tänker inte gå in på detaljer. Kan säga att jag saknar dig jättemycket Nathalie!

Det var det jag kom på just nu. Skriver allt det här för att det är enklare att skriva namn när man ska skriva om nån än att formulera om det så man inte namnger nån och ändå få folk att fatta vem det är.

Till alla på jobbet's glädje så har vi fel på våra linjer så det har inte ringt på snart 1 timme. Underbart!

Skriver nåt mer om jag kommer på nåt. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

You are the best. Tack hjärtat för alla fina och framför allt ärliga ord. Så ska det se ut!