onsdag 3 januari 2007

Jobbar till 23, såå segt!

Då har man lite mindre än 2 timmar kvar men det känns som en hel evighet tills man äntligen får gå hem. Så jag gör det vi brukar göra här för att fördriva tid, (förutom svara i telefon vilket jag kanske borde göra mer än vad jag gör) surfar.

Kollade nyss in den bästa bloggaren jag vet, citronmuffin.
Hon hade en länk från när hon pratade i radio och jag och Elina var självklart tvungen att lyssna. Till våran stora förvåning lät hon inte alls som vi trodde men efter lite logiskt tänkande så var det inte så konstigt, bl.a. eftersom hon inte bor i norrland. Så om ni ska kolla in en bra blogg läs http://www.citronmuffin.blogspot.com

Min inneboende kom hem från sin flickvän idag så nu är vi 2 igen. Sprang ihop med honom när jag skulle till jobbet och han kom från tåget så vi gick en sväng på stan vilket självklart resulterade i att jag blev sen. När jag kom till jobbet så var det däremot ingen som lagt märke till att jag var sen. Funderar på att skita i att jobba in tiden men förlorar jag pengar på det så är det inte speciellt smart.

Har kommit fram till att jag är alldeles för trött för att sitta här. Visserligen är nog dom flesta det. Det har gjorts ganska fina tabbar här idag. Ett abonnemang har avslutats som hade bindningstid till 2009 och många namn har uttalats väldigt konstigt. Problemet är att man inte kan sluta skratta vilket gör det väldigt svårt för personen som pratar att hålla sig för skratt. Så det har inte varit speciellt seriöst vid mitt och Elinas bord idag.

Måste fortsätta jobba (eller surfa vidare). God natt!

Inga kommentarer: