söndag 28 januari 2007

Också var det söndag, igen

Jag säger ju att helgen går alldeles för fort. Tycker säkert inte dom som jobbat i helgen. Och nästa helg är det jag som gör det. Ser inte fram emot det. Men jag är ledig tisdag så det ska bli skönt. Sen kommer 7-dagar-i-rad passet. Störigt. Schemaläggare suger.

I fredags var jag iallafall ut. Förfestade hos mig med Salle, Patrik, Petra och hennes kompis Jessica. Jätteschysst tjej. Sen for vi ner på oleary's där alla stack åt olika håll. Fick självklart problem med vakterna men dom är ju känd för att vara totalt dum i huvet så jag och Salle snackade med vakten han känner och sen blev det rätt bra. Träffade på Diana som jag inte träffat på jättelänge. Det var jätteroligt. Och sen träffade jag Quiomar och hennes pojkvän så jag var med dom resten av kvällen. Jätterolig kväll. Det är inte ofta man har såna när man går ut.

Igår var jag bakis som ett as (eftersom vi lekte en spritlek där jag åkte på att dricka det mesta + att jag drack ute på krogen vilket jag oftast inte gör) men var ändå tvungen att åka ner på stan. Hämtade ut mina p-piller och sen störde jag Chris på hans jobb tills Anna var klar hos frisören. Sen gick vi på stan och handlade lite. 3 linnen på gina som är jättesköna, örhängen, underkläder och hårsnoddar. Sen fixade jag mitt ica kort och handlade popcorn. Man kan inte vara hemma en lördag utan popcorn.

Sen åkte jag hem och städade undan alla bevis på att jag bränt över 600 spänn på under 1 timme. Det är kul att shoppa. Synd att man inte har mer pengar så man kan göra det oftare. Skulle behöva byxor också men dom får nog vänta.

Så idag ska jag bara ta det lugnt. Somnade inte förrän 20 över 5 imorse så det ska bli intressant att se när man somnar inatt. Börjar inte förrän 12 imorrn så det är iallafall bra. Och är som sagt ledig tisdag. Men då ska jag tvätta så jag vet inte riktigt om man kan kalla det ledig.

Det är ett hårt liv man lever. Måste käka nåt. Hejdå.

Inga kommentarer: