onsdag 24 januari 2007

Falska fittor och allmänna idioter

Såna är mitt liv fullt av. Skulle vara skönt om dom bara kunde lämna mig ifred. Det är väl ändå inte så svårt att ge fan i att säga saker man inte menar eller tänker hålla. Och hålla käften om det man vill att dom ska hålla käften om. Och även om man slutar att berätta saker för dom eftersom resten av världen får reda på allt så hittar dom på en massa saker man har sagt istället. Skaffa ett liv och lämna mig ifred.

Sen finns det ju dom som är så uppmärksamhets kåta att dom inte bryr sig om nåt annat än sig själv. Bryr sig inte om dom sårar nån eller om det är nåt dom inte borde göra eftersom det passar dom utmärkt för dom får ju det dom behöver. Sen tänker dom efter och vissa ångrar sig inte ens då. Det är riktiga kompisar det.

Annars är det lugnt. Är på jobbet. Pratar med den som för tillfället är klart roligast att prata med. Alltså ingen kund utan på msn. Ska träna efter jobbet. Vill inte missa oc men jag kanske måste offra det iallafall. Får se. Allt hade gått bra om dom inte bytt sändningstid.

Och hungrig är jag men har ingen mat med mig så jag får väl springa iväg och köpa nåt. Eller gå ut till korvmojen och köpa en hamburgare. Är så less på att äta korv. Det börjar bli äckligt.

Har egentligen inte mycke vettigt att skriva. Är så trött. Vaknade till en kort stund efter jag somnat (kändes det som) och kollade på klockan. Då var det bara 1,5 timme kvar tills jag skulle upp. Jättestörigt. Men imorrn får jag sova iallafall. Då börjar jag inte förrän 15. Och slutar självklart inte förrän 23. Kommer ihåg den gamla goda tiden då dom passen inte fanns. Det var underbart.

Ska kika lite i Elinas blogg och kolla om hon skrivit nåt kul. Och självklart i citronmuffin's också, eftersom hon är kung. Hejdå.

Inga kommentarer: