tisdag 23 januari 2007

Tatueringen

Är jättesugen på att göra min nu. Man får ju inte vara med den i solen en massa så den bleks så nu är ju bästa tillfället. Annars måste jag vänta till hösten och det känns så långt bort. Bara det inte gör jätteont. Men det gör det säkert. Funderar på att göra om piercingen nu också. Hoppas att det blir bättre den här gången bara.

Var och tränade igår, jätteskönt. Tränade 2 pass och sen gick jag och Sara ner i gymmet. Måste försöka komma igång att träna iallafall 2 gånger i veckan. Skulle vara bra. Men jag jobbar ju så knepiga tider ibland så det kommer säkert inte gå jämt. Enklare på sommaren då man bara kan gå ut och gå. Visserligen kan man ju det nu också men kyla är inte riktigt min grej. Så jobbigt att ta på sig en massa kläder som man bara kommer börja svettas i ändå. Och tar man av sig nåt riskerar man att bli sjuk. Som sagt, bättre med sommar.

Min inneboende kom hem igår. Det var roligt. Har inte sett honom sen förra fredan. Visserligen orkade jag inte vara vaken så länge för jag var jättetrött men jag var social ett tag iallafall. Sen somnade jag nästan på engång när jag gick och la mig. Och han var uppe till nångång efter 7.

Var även tvungen att kliva upp en halvtimme tidigare för att fixa mina p-piller som folk verkade ha problem med att vilja hjälpa mig att lösa. Men idag fick jag för ett år till iallafall så nu måste jag bara hämta ut dom och sen var det problemet ur världen. Skönt!

Så nu sitter jag på jobbet och har 2 minuter kvar av min rast. Tärt. Hejdå.

Inga kommentarer: