tisdag 16 januari 2007

Ledig igår, jobbar idag

Igår var en skön dag. Sov så länge jag ville. Klev upp och gjorde inget alls. Väntade på att mamma skulle ringa och sen for jag och handlade så nu har man lite mat hemma också. Passade på då man har tillgång till bil + bärhjälp. Sen tog jag det lugnt resten av dagen. Satt lite vid datorn men mest vid tv'n.

Fikade inte med honom igår. Han skulle flytta ur sin lägenhet. Det är förståligt. Han ska bo hos sin pappa ett tag. Han hörde av sig i tid och allting. Mycket bra. Hoppade i mina mjukisar så fort jag fått smset så det gick ingen nöd på mig. Tog mitt täcke och parkerade mig i soffan. Jätteskönt.

Sov skitdåligt inatt. Vet inte varför. Jättestörigt. Vaknade hela tiden. Sov dom sista timmarna innan jag skulle upp och drömde jättekonstigt. Jag hoppas det går bättre att sova inatt annars blir jag galen. Är inte speciellt trött just nu men det kommer väl sen.
Orkade inte fixa nån lunch heller. Får väl gå ut och köpa en korv eller nåt. Det funkar ju det också.

Ska äta med Therese nån dag i veckan. Våran julklapp till varann. Det ska bli kul. Och gott förhoppningsvis. Det blir nog kina eller taco buffé på bite line. Mums!
Var ett tag sen jag träffade henne nu. Det är tråkigt men det blir ju så när man jobbar en massa och man jobbar olika tider osv. Det har inte riktigt gått ihop så vi har kunnat ses. Sen har ju hon igelkotten att ta hand om också. Hon har en pygméigelkott som husdjur. Lite ovanligt, men den är jättesöt. Har inte träffat den än men jag har sett den på bild.

Nu kurrar min mage. Ska fixa lite te. Hejdå.

Inga kommentarer: