tisdag 9 januari 2007

En dag kvar

Sen är man ledig, fast bara en dag. Visserligen för att jag jobbar helg men ändå. Jobbar bara 4 dagar i rad efter det istället för 8. Mycket bättre.

Helgen vart bättre än jag trodde. Stannade ute i njurunda till 17 sen for jag in till Anna i stan. Hade en mycket trevlig kväll med Anna, Nina och Vicky. Först åt vi middag och sen kollade vi på film. Både jag och Nina blev kvar hos Anna till dagen efter och på söndagen klippte jag mig. Så nu är jag av med mitt jättelånga hår. Känns jätteskönt. Och frisören var jättetrevlig och jättebra. Isabell och Elina hade sagt att jag skulle komma. Dom känner varann.

Sen for jag och Anna ut till nordic och kollade när essvik sopade planen med njurunda, mycket rolig match. Den slutade 9 eller 10-0. Sen mötte dom kovland och det gick inte lika bra. Den slutade 2-1. Sen for vi hem. Hade hyfsat ont i arslet av dom inte speciellt sköna träbänkarna vi satt på. Även att vi höll på att ínte hitta bilen. Men Anna slog på och av larmet på bilen tills vi såg vart det blinkade och då hittade vi den.

Efter jobbet idag ska jag träffa brorsan, hans syrra och hennes pojkvän. Det ska bli jättekul. Om dom är kvar tills jag slutar men Micke (brorsan) skulle försöka hålla kvar dom. Så lyckas han med det så blir det nog en väldigt trevlig kväll.
Och imorrn ska jag träffa Tres. Det ska också bli trevligt. Det var ett tag sen. Man kommer alltid på saker man ska göra när man är ledig. Dom lediga dagarna blir självklart inte speciellt lediga bara för det. Då ska man hinna med en del av det man inte hinner annars.

Nu ska jag göra lite nytta, dvs jobba. Hejdå!

Inga kommentarer: