fredag 5 januari 2007

0 i kö

Sitter på jobbet och häckar. Det är helt okej när det inte ringer. Som nu. 0 i kö. Kan inte bli bättre. Vi ska tydligen anställa 22 nya. Det ska bli kul. Vet lite folk som ska söka. Kompisar och så. Kanske man står ut här ett tag till.

Jag och Elina satt och pratade om vart man annars ville jobba. Inte för att det är speciellt lätt att få jobb. Sen har vi båda lägenheter så man måste ju vara säker på att man får in dom pengar man behöver för att överleva. Plugga är inte ett alternativ. Har inte ens orkat plugga teori så jag kan fixa körkortet nån gång.

Också har jag varit så snäll att jag flyttat mig ur lägenheten i helgen. Igen. Fast jag sa att jag aldrig mer skulle göra det. Tjänar inget på att ställa upp på någon som inte ställer upp på en själv men min inneboendes flickvän kommer upp. Att sova 3 i lägenheten är inte ens ett alternativ. Har inte lust att umgås med dom heller. Så inatt sover jag ute hos mamma och pappa eftersom min mormor och morfar kommer. Tänkte göra 2 flugor på smällen och umgås med dom lite. Är inte så ofta dom är här och det är inte ofta jag pallrar mig ner och hälsar på dom heller. Och imorrn ska jag sova hos min kära barndomskompis Anna. Ska käka lax och sweetchili pasta till middag, mums! Sen lär vi väl äta lite annan skit som man sen måste träna bort.

Nu vart det kö. Det sög ju.

Inga kommentarer: