söndag 14 januari 2007

Här igen

Har suttit på jobbet i snart 1 timme. Väntar på att tiden ska gå fortare, att Elina ska börja och att det ska komma ut nån rolig på msn. Men dom flesta sover väl nu. Skulle jag också göra på en söndag vid den här tiden.
Och ute blåser det jättemycket. Var inge vidare trevligt att ta sig till jobbet. Skulle behöva handla innan jag åker hem men det känns inte speciellt lockande att släpa hem en matkasse. Om Eleni kommer in och följer med hem så blir det kanske lite lättare. Men hon hade kanske rep först så isåfall kommer hon väl senare. Får se hur jag gör. Är visserligen en fördel att ha nåt annat än pasta och kötbullar hemma.

Igår när jag kom hem kollade jag på sex and the city tills jag inte orkade vara vaken längre. La mig på soffan och flyttade mig inte därifrån förrän jag gick och la mig i sängen och sov. Mycket skön kväll.

Får se om det blir nåt fika imorrn. Är det sånt här väder känns det inte så lockande att gå ut. Men vad gör man inte för dom man vill träffa. Om han nu ringer. Litar inte på folk som säger att dom ska ringa för det gör dom oftast inte. Är inte så bra på det jag heller. Man kommer på så mycke annat man ska göra och när man väl ska ringa så är det för sent.

Måste jobba. Är ganska lugnt i telefonen och det är aldrig fel. Hoppas bara det håller i sig hela dagen. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena pullan :) Vilken snygg blogg du har! Lika snygg som du!