söndag 31 december 2006

Nyårsafton

Hade ångest redan när jag vaknade. Ska på fest med Eleni men har skaffat en backup om det skulle bli kaos.
Ska ringa "biffen" ikväll också så kanske kvällen slutar någorlunda.

Så vad har man gjort år 2006. Det här kom jag fram till:
  • Gått över till att bara vara kompis med nån jag haft sex med till och från i ungefär 5 år.
  • Tyckt om nån jag svor på att jag aldrig skulle tycka om igen. Som tur är gick det över.
  • Fått en inneboende som nu bott hos mig i 6 månader.
  • Haft inbördeskrig i släkten som började utomlands.
  • Insett att folk är otacksam.
  • Blivit sviken av nån jag inte trodde skulle göra samma misstag igen.
  • Insett vilka man kan lita på och vilka man absolut inte ska säga ett skit till.

Det var väl det jag kan komma på just nu. Har säkert hänt nåt mer men det får vara.

Jag hoppas alla får en bra nyårsafton, iallafall dom som förtjänar det.

Gott nytt år!

Inga kommentarer: