onsdag 27 december 2006

Intro

Första inlägget.
Sitter på jobbet och har en kö på 35 pers vilket är lite jämfört med vad det varit tidigare idag.
Skaffat en blogg för att Nina (min s.k. manager som ska se till att bloggen blir uppdaterad) tjatat i nån vecka. Så nu hoppas jag att hon blir nöjd.

Jobbar på ett jobb som kanske är tråkigast i världen. Men det tycker man väl om alla jobb.
Är beroende av den lilla lön jag har så jag kan inte byta och gå ner på timlön heller.
Finns nästan inget att söka och det gör ju inte direkt saken bättre.

Bor i en inte speciellt stor stad där dom flesta roar sig med att lägga sig i andras liv och prata en massa om saker dom inte vet ett skit om. Men hitta på saker verkar vara folks roligaste sysselsättning. Och självklart slutar det med en massa skit.
Det gäller att tänka på vad man säger och vara säker på vilka man kan lita på och inte.

Har ingen aning om vad jag ska göra på nyår men det brukar man inte veta förrän dagen innan eller samma dag så jag har räknat med att det ska lösa sig.
Har iallafall nåt alternativ. På fest med Eleni eller så var det nåt annat med Ali och Salle och co.
Får se vad det blir. Skulle helst vilja åka bort men att ta sig hem igen när man är bakfull brukar inte vara så roligt. Jobbar den 2:a så hem måste jag.

Nu skriker min TL, men nu är bloggen startad iallafall.
Bra va Nina?!

Inga kommentarer: