fredag 29 december 2006

Sista dagen jobbad år 2006

Ja då ska man inte tillbaks till jobbet förrän nästa år.
Synd att det inte är så lång tid tills dess som det låter.

Blev bjuden på nyårsfest idag hos nån jag strulade med på juldagen förra året. Mycket fin.
Är riktigt sugen på att gå dit men det känns inte som att det kommer bli så.
Kan inte dyka upp där själv och dom flesta vet nog redan vad dom ska göra på nyår. Hade jag känt nån som skulle dit hade det varit en annan sak men just nu vet jag bara en person och honom känner jag inte så bra heller. Det är han som bor där.

Hatar nyår. Det är så överskattat. Man måste göra nåt men ingen vet vad förrän nån timme innan man gör nån sista minuten bestämelse som oftast blir väldigt dåligt och man kommer på 1000 saker man kunde gjort istället.

Förra året jobbade jag både nyårsafton och nyårsdagen. Extremt tärt att kliva upp nyårsdagen.
På kvällen på nyårsafton åt vi hos en kompis sen kom det några kompisar dit också vart kl. 12 och sen var det över. Ungefär.
Även att tjejen vi var hos och min barndomskompis hade krockat samma dag så dom var rätt less och en av dom hade ont. Toppenkväll.

Nu ska jag slappa och kolla på sex and the city. Är trött som få så jag orkar inte göra nåt.

Hoppas folk har en bra kväll!

Inga kommentarer: