torsdag 28 december 2006

Ledig idag..

Så himla skönt.

Var på bio igår. Såg den svarta dahlian efter att jag hört att den skulle vara bra och det var den. Var lite förvirrad där ett tag. Ingen film att se om man är trött. Men jag och Eleni hängde med bra.
Sen for vi hem till mig och snackade lite skit och sen gick vi och la oss. Var så trött så jag somnade nästan på engång.

Sen vaknade vi kl. 4 av att hennes mobil ringde och sen vaknade vi igen 20 över 9 och då kunde vi inte somna om. Illa att vaknade den tiden när man är ledig.
Fast jag somnade om och sov nån timme till när Eleni blev hämtad av sin mamma. Dom skulle ner på stan och shoppa.

Så jag somnade om och sov till halv 1. Mycket bättre.
Skulle ha käkat lunch med en kompis men han var och jobbade ute i timrå så det var ingen idé.
Ska åka ner på stan om ett tag och träffa Therese och kolla om jag hittar några kläder. Har nästan ingenting att ha på mig. Också ska jag på systemet så det är fixat till nyår. Jobbar för länge imorrn för att hinna göra det då och vägrar göra det på lördag för då är väl alla på stan.

Ska ta på mig nåt vettigt (om jag har nåt) så jag bara behöver gå till bussen utan att stressa.

Ha det så bra på jobbet Elina!

Inga kommentarer: