måndag 28 maj 2007

Morsdag igår

Hade en mysig dag igår. Eller ja, större delen av dagen. Vaknade först med en extremt inte mysig baksmälla. Sen somnade jag om och vaknade vid 12 tiden och då kunde jag iallafall kliva ur sängen utan att avlida.

Fick ett telefonsamtal från mina kära bror som undrade om man kunde ställa in morsdag, han mådde ännu sämre än vad jag gjorde när jag vaknade första gången.

Följde med Robin upp på sjukhuset när han jobbade sista passet. Sen for jag hem och sov en stund innan jag gick till stan och träffade mamma, pappa och brorsan. Åt middag på Saffran och sen for vi upp till brorsan och fikade. Tror det bara var pappa som var någorlunda pigg. Mamma hade varit på fest kvällen innan och kommit hem vid 2 tiden, pappa hade hämtat henne, och jag och brorsan hade varit ut.

Lördagen var en mycket bra dag. Vakande först och käkade lunch med Robin. For ner på stan och gick på systemet 2 ggr. En gång åt mig och en gång åt Isabelle. Sen gick jag och klippte mig och gjorde slingor. Det var jättebra och jag vart jättenöjd. Sen for jag hem och duschade och gjorde mig klar innan jag åkte in till stan igen. Gick till Elina och sen gick vi på förfest hos Emelie, en kompis till Elina och Anna. Anna är min frisör. Sen förflyttade vi oss upp till Isabelle och sen gick vi ut.

Förutom baksmällan var helgen i stort sett bra.

Inga kommentarer: