onsdag 23 maj 2007

22 maj, 07

Vaknade igår och skulle egentligen ha åkt och tränat. Ringde Sara som var precis lika trött som jag så vi bestämde oss för att skippa det och träna idag istället.

For ner på stan en sväng med Robin och sen upp till sjukhuset. Satt i bilen och pratade med Eleni medans Robin var och pratar med sin chef. Sen for vi hem till mig och degade tills jag skulle åka och träffa Lotta.

Lämnade tillbaks "Pirates..." och gick och mötte henne kl. 17. Gick på bite line och käkade tacobuffén som var jättegod. Satt och åt och pratade och tiden bara flög iväg. Jättetrevligt var det. Pratade en massa om kompisar, jobb, graviditet (eftersom hon är med barn), otrohet, förlossningar osv. Åkte inte hem igen förrän med 20.15 bussen.

När jag kom hem gick jag och Robin på Willy's sen gick vi förbi honom en sväng också tillbaks hem till mig.

Smsade lite med Salle igår också. Blev glatt överraskad när jag fick sms från honom. Trodde han skulle åka till Lisa idag men han åker antingen idag eller på fredag. Så det var roligt att "prata" med honom lite grann.

Somnade alldeles för sent igår och var säker på att jag inte skulle komma ur sängen idag. Men duktig som man är så kom jag upp och iväg till jobbet och här är jag nu. Och tråkigt är det. Som vanligt. Sitter bara och längtar till min semester. Men den är rätt långt bort. Tyvärr.

Inga kommentarer: