måndag 21 maj 2007

Nyss vaknat

Från min powernap här på jobbet. En ofrivillig, råkade somna. Är så himla trött.

Och Elina sa upp sig idag. Så himla tråkigt. Så om en månad slutar hon. Min gumma. Kommer bli så tomt efter henne. Förhoppningsvis blir man inte kvar här mycke längre själv. Men jag ska ingenstans förrän jag fått min betalda semester. Det har jag redan bestämt.

Ska upp till filmstaden sen och hämta ut min och Elenis biljetter till bion på fredag. Sen ska jag gå och hyra en film och åka hem. Är ledig imorrn. Måste ringa Sara och kolla om det blir nån träning eller om jag kan sova hur länge jag vill. Skulle ju vara skönt att bara sova men träningen kan ju behövas så. Ska visserligen träna på onsdag också. Jag hoppas att jag inte blir sjuk igen men jag orkar inte sitta still och inte göra nåt alls längre.

Ska träffa Lotta imorron också. Gå och käka och snacka en massa skit. Helt perfekt. Får se om det hänt nåt roligt i hennes liv senaste året. Ja förutom att hon är med barn i 16:e veckan då. Det är ju stort bara det.

Ska gå runt en sväng och få lite energi till sista timmarna. Slutar 20. Hejdå.

Inga kommentarer: