söndag 20 maj 2007

Vill hem, nu helst

Men det kan jag inte. Eller kan kan jag väl men jag har inte råd. Har en extremt dålig lön som kommer bli ännu sämre om jag går hem. Så jag får snällt stanna kvar här till 23. Så roligt var det. Men sen jobbar jag iallafall bara en dag och sen är jag ledig.

Efter jobbet igår träffade jag Petra och sen Emma och Bosse. Vi gick och käkade på Bite lite. Eftersom jag och Petra fick vänta ca. 1 timme och 20 min på våran mat och var en aning irriterade när den väl kom så fick vi den gratis. Det är svårt att klaga då. Vi hade ändå trevligt när vi satt där och väntade. Käkade nacho chips av Emma och Bosse som smart nog valde tacobuffén istället för en av maträtterna.

Sen gick jag hem. Det var så skönt väder så det kändes som att en promenad skulle sitta bra. Och det var skönt att ha det gjort. Visserligen har jag ätit så mycke skit på sista tiden så det märks nog ingen skillnad nånstans att jag gick hem. Åt en massa skit när jag kom hem också.

Väntar på att saker och ting ska lösa sig så man slipper gå runt och undra en massa hela tiden. Om det nu händer nångång..

Inga kommentarer: