lördag 26 maj 2007

Varför ljuger folk!?

Eller en ännu bättre fråga, varför ljuger du!? Har du missat att du bor i en relativt liten stad, om du ska ljuga om vart du är så borde du inte gå runt på stan.
Det värsta är att jag verkligen ställer upp på dig, jämt. Nåt jag dessutom gjort jämt. Och du bara tar och tar och utnyttjar det. Och jag vet att det inte är första gången du ljuger. Ett tips: Om du ska ljuga och du inte vill att jag ska få reda på det. Säg samma sak till alla. Det är rätt osmart att säga en sak till mig och en annan sak till mina kompisar, som du dessutom lärt känna genom mig. För tro mig dom kommer berätta det för mig.

Har varit på bio ikväll med Eleni och sett Pirates of the carribean: Vid världens ände. Den var bra. Inte lika bra som ettan men bättre än tvåan. Och jag somnade inte. Förstår inte hur Elina nästan kunde göra det. Jag skulle lätt kunna se den igen. Fast eftersom det är svindyrt att gå på bio och se den så väntar jag tills den kommer ut på dvd eller den har blivit billigare på bio. Kändes inte som man satt där och kollade i 3 timmar. Dom 3 timmarna gick fort om man säger så.

Ska försöka gå och sova nu så jag kommer upp i tid till klippningen. Det ska bli skönt att få sova utan att ha ett krav på sig att vakna tidigt. Ska inte klippa mig förrän 13.30 och jag tror nog att jag är vaken långt innan dess.

En hemlis, är lite sugen på att göra en till tatuering. Men jag vet inte vad och nästan inte vart så jag får se hur det blir. Kanske borde styra upp piercingen först. Får se vad jag hittar på för nåt.

Godnatt.

Inga kommentarer: