måndag 14 maj 2007

Fortfarande sjuk men mår lite bättre

Har kurerat mig hela helgen och har en dag kvar på mig att bli bättre. Jag hoppas allt går som tänkt bara. Har inte tid att vara sjuk mer. Är ledig på torsdag också så jag får väl jobba på att bli helt frisk då.

Har iallfall fått bekräftelse på min teori att man inte ska komma folk för nära för att när man litar på dom som mest så är det alltid nåt som händer så man slutar prata med varann. Eller så försvinner dom på ett eller annat sätt.
Salles tjej har sagt att han måste sluta umgås med mig eller så gör hon slut med honom. Han har inte sagt nåt men jag tror han redan valt. Jag frågade honom vad han hade sagt och det närmaste ett svar jag fick var: "Vad skulle jag säga, hennes mamma satt där och allting..". Sen dess har jag inte pratat med honom. Men han kommer väl nångång och hämtar sina grejer. Antar jag. Men som sagt, har inte pratat med honom nåt mer, varken om det eller efter det. Så jag får väl se vad som händer. Ska egentligen inte ta ut nåt i förskott men det är svårt att låta bli. Får väl se vad som händer.

Har tagit en paus från Sex and the city nu och kollar på Vänner istället. Lite omväxling. Eftersom reklam är det störigaste som finns blir det lätt irriterande att titta på tv program hela tiden så jag bytte till dvd istället.

Ska försöka sova. God natt.

Inga kommentarer: