torsdag 17 maj 2007

En lugn dag

Vaknade kl. 7, kändes extremt onödigt eftersom jag var ledig. Så jag drack lite vatten och gick och la mig igen. Somnade om och sov till 11. Sen ringde Eleni också pratade jag med henne en stund. Sen klev jag upp och kollade på tv.

Käkade med Robin och Alex på Frasse's vid 17 tiden och sen for jag hem och käkade popcorn. För omväxlings skull. Sen, duktig som jag är, diskade jag och städade badrummet.
Och nu sitter jag här. Funderar på om jag kanske borde göra en matlåda tills imorrn. På lördag blir det kinamat med Elina. Som vanligt när vi jobbar helg. Ska bli gott.

Världen är konstig. Jag och Eleni kom fram till det när vi pratade om saker som händer, saker man inte förväntar sig och inte kan kontrollera och framför allt folk som absolut inte är som man trodde eller som man förväntar sig. Egentligen ska man väl inte förvänta sig nåt av nån för det blir ändå inte som man trodde. Det blir bara sämre. Folk blir sämre. Men folk förändras ju så.


Idag är det 5 månader kvar tills min bästa vän som inte är kvar i Sverige fyller år. Och jag saknar honom skitmycket.

Ska kolla lite mer på vänner. Och fixa matlådan då. Hejdå.

Inga kommentarer: