onsdag 16 maj 2007

På jobbet

Lyckades inte ta mig till jobbet igår som det var tänkt men idag gick det bättre. Halsen gör hyfsat ont men vad ska man göra. Är ledig imorrn så jag får väl ta igen mig då. Enda jag har inplanerat då är att käka med Robin. Det ska bli kul.

Sitter och funderar på när jag ska handla smör och hämta ut det jag har att hämta ut på OK. Om det nu finns kvar. Har inte orkat göra det än och jag fick avin från posten för snart en månad sen. Tror det är nåt från Vecko revyn. Fick hem 5 nummer av dom då man skulle få nåt mer med så jag antar att det är det man skulle få som ligger där och väntar.
Så jag får väl hämta ut det och handla smör samtidigt. Eller så hämtar jag ut det och går till hemköp sen..? Äh, jag får se hur det blir.

Pratade med Salle förut för första gången sen han berättade om Lisas fina ultimatum. Han skrev på msn, skulle kolla så att allt var okej. Det var snällt av honom. Tyvärr mådde inte han så bra så jag hoppas han mår bättre snart. Han har fortfarande inte hämtat några grejer så jag har ingen aning om vad det är som händer. Men det verkade inte han veta heller, så jag antar att det fortfarande bara är att vänta och se.

Ska kolla vart Elina tog vägen innan jag går på lunch. Hejdå.

Inga kommentarer: