tisdag 8 maj 2007

Börjar bli sjuk

Sitter på jobbet och är jättetrött, har lite ont i huvet och halsen och huvet känns jättetungt. Jag som inte har tid att bli sjuk. Jobbar till 23 idag och imorrn sen blir det 2 lite lättare dagar sen helg i 3 dagar. Ska bli skönt. Måste bara klara av resten av veckan så kan jag vara sjuk och kurera mig i helgen.

Antar att det blivit såhär eftersom vi satt ute tills det blev svinkallt när jag var på Annas grillfest och sen gick ut på krogen. Skulle kanske åkt hem och sovit då istället.
Då hade jag dessutom sluppit se all misär som jag såg. Vad var det för fel på folk med förhållanden i helgen!?
Ska inte gå in på nåt för att inte förstöra mellan vissa men jag såg med än nödvändigt. Och det är nåt jag i stort sett aldrig brukar säga. Men nu kan jag faktiskt göra det.

Jag ringde Sara och beklagade mig för henne om allt och hon höll med om att det var nåt fel på folk i helgen. Hon hade också lyckats med en mindre smart grej men hon har inget förhållande så hon sårade iallafall inte nån.
Pratade med Eleni också som hade ångest som få. Men av en annan anledning som förhoppningsvis kommer lösa sig. Om hon nu vill det.

Fick mina 1000 bilder som jag framkallat idag också. Levererade till dörren och allting. Öppnade i t-shirten jag halvt sovit i och med rufsigt hår + en nyvaken Salle på soffan som såg lika förvånad ut som jag gjorde. Men nu har jag dom iallafall. I världens oordning så jag har ju det jag gör ett tag framöver. Måste nog införskaffa nåt fler fotoalbum också. Kan göra det på fredag så kan jag pyssla med korten i helgen. Det blir iallafall en billig helg.

Måste jobba. Hejdå.

Inga kommentarer: