onsdag 23 maj 2007

Extremt jättetrött så jag vill bara hem och sova

Men inte än. Om 1,5 timme får jag gå hem. Så det är bara att härda. Har fått för mig flera gånger att det är torsdag idag. Väldigt dumt för då kommer veckan kännas mycket längre. Jag som ändå var ledig igår.

På fredag blir det (äntligen) bio med Eleni. Vi bestämde oss för att vänta tills det fanns nåt vi verkligen ville se så på fredag ska vi se "Pirates.." filmen som har premiär idag. Det ska bli kul. Och på lördag ska jag klippa mig, göra slingor och på kvällen ska jag nog ut. Madde ska ha inflyttningsfest så isåfall blir det nog dit före. Ska försöka få med mig Elina också. Hon ska också klippa och färga på lördag. Hon har tiden före mig hos samma frisör. Det var hon som tipsade mig om Anna. Hon är jätteduktig.

Är en aning less på att saker inte går som man vill. Eller man tror att det går som man vill så när man slappnar av och tänker att den här gången kanske det funkar så går det åt skogen iallafall.
Är ännu mer less på kompisar som är kompisar när det passar dom. Såna vill jag inte ha att göra med. Men när det är nån man känt väldigt länge så blir det lite svårt. Men har man blivit ersatt av nån en gång kan man lika gärna bli det hundra gånger till. Det man får tänka på.

Inga kommentarer: