tisdag 8 maj 2007

Vek

Jag är vek. Personen som jag inte skulle prata med mer förrän jag träffar honom har jag nu pratat med 2 dagar i rad. På msn. Bara för att jag var för vek för att låta bli. Egentligen har jag pratat med honom 3 gånger. Han skrev till mig strax efter jag fick reda på allt.
Anledningen till att jag fortfarande pratar med honom är rätt enkel. Jag vill fortfarande ha honom. Tråkigt nog. Har ingen aning om vad som kommer hända eller om jag egentligen borde lägga ner alltihop men en del av mig vill inte. Och just nu är det den delen som har störst talan.
Fick lite kort av Dinah från grillfesten han var på. Det är synd att han ska vara så fin.

Drog kanske världens hemskaste skämt till Salle igår som han också tyckte var hemskt. Fick en del ångest efteråt. Nåt jag inte kommer göra om.

Det är iallafall grönt och fint ute nu. Jag som inte brukar lägga märke till sånt förrän det är sommar på riktigt har sett det. Fast det kan ju bero på att jag ser busbacken och allt det från platsen jag sitter på.

Gå in på http://www.vuxenpoang.com/ och kolla din riktiga ålder. Det är ganska roligt. Jag blev 32,1. Elina blev 34.

Nu måste jag verkligen jobba. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåt som är bra iaf! Om vi skriver ut svaren kanske vi kan gå på 30+ på Oscar i fortsättningen? :)