torsdag 24 maj 2007

Jag och Sara, 10 år

Jag och Sara har känt varann 10 år i år. Vi har gått igenom mycket och är fortfarande jättebra kompisar. Hon är den jag litar på mest och hon har alltid funnits där för mig. Jag älskar henne som en syster. Hon är bäst.

Efter jobbet igår höll jag på att somna. La mig i soffan framför tv'n när jag kom hem. Sen fick jag ett infall så jag diskade och sen la jag mig i soffan igen. Då vart jag ännu tröttare. Sen kom Robin också kollade vi på Champions League finalen. Sen gick Robin hem och jag somnade.

Imorse var jag utan varmvatten, mycket irriterande. Fast jag var tydligen inte ensam såg jag när jag kom till jobbet och kollade dagbladet.se och st.nu. Det var tydligen större delen av Sundsvall. Förutom Elina som bor mitt i stan. Av nån konstig anledning så hade hon klarat sig från den misären. Jag hoppas varmvattnet är tillbaks när jag kommer hem för jag tänker inte duscha i det iskalla vattnet som var imorse.

Har iallafall kommit fram till en sak. Du ville bara ha nåt att stoppa kuken i men du får hitta en annan fitta att leka med.

Inga kommentarer: