tisdag 1 maj 2007

Sista april

Vaknade, pratade med Eleni och for ner på stan och mötte henne. Gick på systemet, handlade lite och sen for vi hem till mig. Beställde kinamat och drack första glaset vid 17.
Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra men vi hamnade till slut hos Elina och Ahmed. Var där och förfestade, sen gick Eleni och mötte Ivan sen såg jag inte henne mer på hela kvällen.
Elina och dom skulle gå på Oscar så jag drog till Oleary's där jag mötte Ali, Q, Wande, Salle och Lisa. Sen köade vi rätt länge och sen dansade vi hela kvällen.
Efter krogen drog vi på max där det tog lätt över 1 timme att få maten. Höll på att få damp. Så vi kom inte därifrån förrän vid halv 5 nångång. Då for jag hem och sov.

Idag kom Eleni och vi åt upp resten av kinamaten vi köpte igår och snackade lite skit. Sen kollade vi på lite tabbar från vänner serien och efter det på sex and the city. Hon for ganska nyss hem. Så nu gäller det bara att försöka hålla sig vaken tills ikväll. Somnar jag kommer jag aldrig komma upp imorrn och jag börjar jobba halv 8 så jag måste upp vid 6 nångång.

Det var iallafall en rolig kväll igår. Och jag är inte bakis heller, bara seg.

När du låg här på min soffa var du det finaste jag vet. Och just nu tycker jag väldigt illa om dig för det..

Inga kommentarer: