torsdag 10 maj 2007

Sjuuuuk

Min hals och näsa har lagt ner. Mest min hals. Hosta är väl ändå bland det störigaste som finns. Är visserligen inte så kul när det rinner ur näsan på en heller men. Har lite ont i huvet också men det är inget en ipren inte kan fixa.

Så jag pallade inte jobba till 23 igår och kunde knappt prata imorse. Har legat på min soffa och kollat på det som gått på tv'n. Inte så mycke bra men det var iallafall nåt. Pallrade mig upp för att fara och käka pizza med Robin också. Sen hamnade jag framför tv'n igen.

Får se hur jag orkar imorrn men det känns som att man kanske borde ta det lite lugnt så man inte blir sämre. Har tills på tisdag på mig att bli bättre. Är ledig hela helgen + måndag. Så innan dess MÅSTE jag bli bättre. Vill inte ha sämre lön än jag redan har.
Och löneförhöjningen var ju bara ett skämt. Dom höjde lönen med 375 spänn. Kom som ett fint slag i ansiktet då det var prat om att dom skulle höja 1300. Men det skulle tydligen bli 1000 under en 3 månaders period. Hade inte tänkt vara kvar på samma ställe om 3 år så den höjningen kommer man inte märka av. Och ob'n höjdes inte heller. Vilket sög det också.

Ska flytta mig till tv'n igen. Om det nu finns nåt bra att kolla på. Annars finns ju alltid Sex and the city. Det trognaste jag har. Sorgligt men sant. Hejdå.

Inga kommentarer: