lördag 19 maj 2007

19 maj, 07

Tog det bara lugnt igår kväll eftersom jag började 8 imorse. Hängde med Robin ett tag innan han for till Essvik. Gick och la mig 23, duktig som jag är. Eller ja, hade egentligen tänkt gå och lägga mig 22 eftersom jag var svintrött igår morse men det blev inte riktigt så. Fastnade vid tv'n, som vanligt. Men jag fick sova ganska mycke iallafall.

Slutar tidigt idag, kl. 15. Ska på bio med Eleni ikväll är det tänkt. Fanns inte speciellt mycket att se men vi ville göra nåt (som inte involverade alkohol) så vi bestämde oss för att gå på bio.

Har inte träffat Elina på 2 dagar nu. Mycket tråkigt. Hon har varit ledig torsdag och fredag. Och idag hinner vi bara jobba samtidigt i några timmar sen slutar jag. Men man får väl vara glad för den lilla tiden vi hinner ses. Blir inte att beställa nån mat eftersom jag hinner ha lunch innan hon har börjat. Kanske gör det imorrn istället om tiderna stämmer bättre.

Ska ringa och väcka nån tror jag. Hejdå.

Inga kommentarer: