fredag 4 maj 2007

Helg om 6 timmar

Började 11 idag, tog min första rast nu. Skjuter man på raster och luncher känns dagarna iallafall lite kortare. Och jobbar man till 20 så måste man överleva på nåt sätt.

Salle kom hem igår. Trodde han skulle vara hos sin mamma ett tag så det var en trevlig överraskning när jag klev innanför dörren. Kom hem ca. 23.30 så det fanns inte så mycke tid att vara social eftersom jag var tvungen att gå och lägga mig efter ett tag. Men man gör ju sitt bästa.

I helgen blir det ev. grillfest. Men hade nog inte tänkt dricka. Måste spara pengar. Jag hoppas vädret blir bättre bara. Det är Anna som ska ha festen eftersom hon fyller år på måndag. Vilket innebär att det är exakt 5 månader kvar tills jag fyller år då.

Ska försöka vara lugn resten av månaden. Får väl se hur det kommer gå. Har ingen anledning att gå ut känns det som så jag hoppas det kommer gå bra. Måste försöka ta mig upp till Elin nån helg också. Men det blir nog nästa månad. Snart åker hon till Marmaris (tror jag att det var) så det blir nångång efter hon kommit hem.

Elina hittade en av våra favoritbloggare så nu finns det mer roligt att läsa när man sitter här och möglar. Alex Schulman har förflyttat sig från Stureplan till Aftonbladet. Det var där i flytten som vi tappade bort honom.

Ska gå en sväng och störa nån. Trevlig helg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Asså du är dålig på att blogga det har varit snart helg i flera dagar???! Nu får du skärpa dig =)