lördag 2 juni 2007

Lutar åt uppsägning

Funderar starkt på att säga upp mig. Mår just nu så dåligt av mitt jobb så jag inte kan förklara. Gick hem i onsdags då min absolut sista ork och energi tog slut. Gick och fikade med Madde först innan jag åkte hem och ringde min mamma och pratade med henne. Var hemma torsdag och fredag. Ska nog på vårdcentralen och prata med dom där på tisdag. Bara tanken att gå tillbaks till jobbet gör att jag mår dåligt. Pratade med min chef och sa att jag mår psykiskt dåligt av att vara på det där stället. Han sa inte speciellt mycket och sen gick han hem.
Det var min mammas och pappas idé att jag skulle säga upp mig sen har mamma pratat med en person till som mår likadant av sitt jobb och hon sa att jag inte ens skulle fundera på det, utan bara säga upp mig. Så jag får se hur jag gör.

Så nu har jag varit ute hos mamma och pappa sen igår och bara tagit det lugnt. Kollade på Salles match idag. Det var roligt. Dom vann med 3-0. Salle spelade bra.
Åker hem till mig igen imorrn. Ska grilla först med hela familjen. Brorsan kommer också. Så det ska bli roligt.

Kollade på Danmark - Sverige matchen också. Det var det sjukaste slut jag nånsin sett på en match iallafall. Känns inte som att man riktigt förtjänat den segern. Men men, vi fick ju våra poäng iallafall.

Ska nog flytta mig från datorn nu. Mitt huvud håller på att somna. God natt, eller nåt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej stumpan! Hur mår du? Saknar dig på jobbet och undrar hur du mår.. Imorgonkväll åker vi till Borås så vi ses nog inte på ett par dagar nu. Hoppas du känner tt ditt sinne repar sig. Tror du kommer kommer fram till det rätta beslutet. Friskt vågat, hälften vunnit som det heter! Tänker på dig, Kram!