måndag 18 juni 2007

Utgång båda dagarna

Det blev så iallafall.

Var som sagt ut med Dinah i fredags. Mötte henne på willys när hon slutade jobba och for hem till henne. Drack lite hos henne medans hon gjorde sig i ordning och sen gick vi ner till Ali som bor i samma hus. Där var det lite mer folk, bl.a. Salle, Darre, Q osv. Var där ganska länge sen tog jag Dinah och Salle en taxi till stan. Var på Oleary's hela kvällen. Träffade Johan, Heffe och Sussi (dom som är på bilderna i tidigare inlägg) och var med dom resten av kvällen. Blev extremt full och jag har ingen aning om hur det gick till. Sen fick vi skjuts hem av Robin allihopa. Somnade på min soffa och vaknade av att jag hade ont i nacken så jag flyttade mig till sängen och somnade om.

Vaknade på lördagen av att Salle ringde och var oförskämt pigg. Klev upp och for ner och mötte honom på stan. Var en aning bakis men inte så farligt som jag trodde. Satt på torget ett tag och snackade och sen gick vi på donken och käkade. Sen gick vi på systemet innan han stack till Ali och jag åkte hem.
Sov 2 timmar innan jag gjorde mig i ordning och for till Johanna och förfestade. Sen kom Björn dit och jag, Johanna och hennes kompis Lena från Sthlm förflyttade oss till en annan förfest nåt hus bort där det var lite mer folk.
Vid 23 tiden drog vi ner på stan och hamnade på Oleary's igen (bilder kommer sen). Vid halv 3 tiden drog vi på Max och käkade sen for jag hem och sov.

Och igår var jag så trött så jag rörde mig inte speciellt mycket. Låg mest på min soffa. Mycket skönt.

Och nu är jag tillbaks på jobbet. Vilket bara suger. Men Elina är här och gör dagen lättare. Kramar till henne!

Inga kommentarer: