onsdag 27 juni 2007

1:a lediga dagen

Idag har jag tvättat och städat. Och pratat med Elin. Det var klart roligast att prata med Elin. Tvättade dom kläder jag använder mest och kom fram till att jag skulle kunna halvera min garderob utan att veta vad jag inte har kvar. Rätt illa. Måste verkligen städa ur den. Har väl sagt så några nu men jag måste verkligen göra det. Kanske gör det i helgen eller gör ett projekt av det när jag blir arbetslös.

Det måste helt seriöst vara nåt fel på Sundsvalls killar. Träffade en gammal kompis på bussen när jag åkte hem från Njurunda och hon sa samma sak. Vi kom fram till att det måste vara nåt i vattnet. Visst det finns undantag, dom är få men dom finns. Dom kanske är immun mot vad det nu är som gör dom flesta killarna skummast i hela världen.
Killar tycker säkert samma sak om tjejer, eller det gör dom. Har jag fått svar på av en killkompis. Han säger också att man inte kan lita på tjejer, vilket jag inte håller med om. Men det finns ju undantag där också.

Så som vanligt kom man inte fram till nånting alls.

Inga kommentarer: