söndag 24 juni 2007

Framtidsplaner

Eller bara planer framåt. Har kommit fram till att jag absolut inte har några alls. Känns rätt tragiskt och hyfsat jobbigt. Jag vet ingenting. Inte vad jag ska göra, inte vad jag vill göra, inte vad jag borde göra. Eller ja, jag borde jobba men med vad? Och om jag skulle plugga så har jag ingen aning om vad jag skulle plugga till. Och om jag skulle plugga hur får jag då in pengar så jag kan behålla lägenheten osv. Väntar på att min hjärna ska kasta in handduken. Visserligen borde den ha gjort det för längesen.

Pratade en massa med Madde innan nån annan kom till jobbet imorse så hon hjälpte mig att försöka reda ut lite saker. Hon är så söt och jättebra att prata med. Kommer sakna henne jättemycket när jag slutar. Men förhoppningsvis kommer vi ses iallafall.

Sitter ute hos mamma och pappa nu iallafall. Hade tänkt att min kära granne skulle ramla hem från jobbet nångång så jag hinner träffa henne lite mellan hennes jobb pass.

Nu ringer hon..

Inga kommentarer: