onsdag 20 juni 2007

När slutade folk ha medkänsla?

På mitt jobb tror alla TL's att man kan jobba hur mycket som helst hela tiden och aldrig bli trött eller less. Oavsett vilka tider man får. Jobba sent en dag och börja tidigt dagen efter. Få minimal sömn och komma tillbaks och sitta här som en robot och mata samtal hela dagarna. Det suger.

Erkan var här igår och berättade att hennes jobb var jättebra. Jättebra tider, inga helger, förmåner, firmafester, inget tvång att jobba som en idiot hela tiden. Man undrar ju vart det gick snett för en själv. Men det är väl bara att härda till 5:e juli. Det känns inte alls som en evighet tills dess, jag lovar.

Har jätteångest över hur jag ska göra med gatufesten också. En 1 dags biljett kostar 310 och en 3 dagars 640 så det känns som att ska jag gå kan jag lika gärna gå alla dagarna. Förra året hade jag en 3 dagars men var bara inne på området 1 dag. Då hade jag fått biljetten. Men i år har nästan alla jag vet sagt att dom ska gå och frågan är ju vad man ska göra om man inte går. Måste fundera på det där lite mer.

Ska på Salles match ikväll. Dom ska hedra Sebastian innan matchen också. Har hört vad dom ska göra och det låter fint. Får se om Salle spelar eller om hans ljumskar pajat totalt.

Måste försöka jobba lite. Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snart lämnar du skiten gumman ocj du kommer hitta ett mycket bättre jobb, det är jag säker på. Och jag ska hålla ögonen öppna så fort det blir en ledig tjänst hos oss! Kul och se dig, det var ju så längesen. Sköt om dig Sötboll!Kram!