torsdag 14 juni 2007

Tillbaks på jobbet på måndag

Och jag ser verkligen inte fram emot det. Har varit så skönt att bara vara hemma. Nu känns det lika illa igen när man vet att man måste tillbaks. Men som tur är så vet jag att det finns ett slut den här gången. Och jag kommer ha min Elina där nästan fram till sista dagen. Kommer jobba 4 dagar utan henne, och det borde jag ju klara.

Har umgåtts med Tres idag. Det var längesen. Skulle egentligen träffat henne i tisdags men det dök upp lite grejer så det gick inte. Så idag har vi varit en sväng på stan, käkat, kollat på hennes och Mickes lägenhet och sen for vi hem till mig och slappade. Jättemysigt. Var även på Willys och handlade där Tres hittade en nyckelpiga som hon tyckte att hon skulle rädda så hon gick runt med den på sin bilnyckel tills vi hade handlat klart (då hade den även skitit på Tres nyckel 2 ggr) sen släppte hon ner den i gräset innan vi åkte hem till mig. En jättemysig dag.

Imorrn ska jag kanske vara med Therese. Ska ringa henne och kolla hur det ser ut för hennes del. Och om hon satt i löshåret. Vet inte riktigt vad vi ska göra men hon kanske har nåt roligt förslag.

Får se vad det blir i helgen. Känner inte för att göra nåt speciellt. Har säkert inte pengar att göra nåt speciellt heller. Ska kolla det sen.

Har en massa saker som jag bara skulle vilja säga till folk så att dom fattar vad dom håller på med. Men antar att det inte skulle vara speciellt uppskattat från vissa håll så man får väl göra som vanligt. Hålla käften och hålla det inom sig tills man exploderar eller nåt.

Nu ska jag återgå till tv'n. Hejdå.

Inga kommentarer: