onsdag 6 juni 2007

Uppdatering

Sjukskriven till den 15:e juni. Sa upp mig igår. Jobbar sista dagen den 5:e juli.
Så sen får jag väl se hur det kommer gå. Känns som det var rätt beslut iallafall. Har fått jättebra stöd från dom runtomkring mig, är jättetacksam för det, det ska ni veta.
Ska ta det lugnt ett tag så jag inte mår sämre. Men ska söka jobb så jag inte blir hemma för länge. A-kassan ligger ju inte på så mycke. Alltså jag kommer klara mig på den men ändå. Det skulle ju vara kul att kunna leva också.

Sara är hemma från Gbg (för Peghas student) men hon har en massa släkt här så jag får se hur mycke jag hinner träffa henne. Men jag hoppas det blir nåt iallafall.

Har mest kollat på vänner hela dagen. Var ute i njurunda hela helgen + måndagen och halva tisdagen. Men nu är mina föräldrar i stugan. Får se om jag häckar nåt där ute i veckan också. Lär bli så. Billigt, skönt och enkelt. Mycket bra ställe att sola på också. Och bra sällskap såklart.

Har inget mer att skriva så.. Hejdå.

Inga kommentarer: