lördag 23 juni 2007

Panik ! ! !

Nu har jag lyckats få panik sisådär en 1000 ggr ungefär. Det är många frågor som snurrar. Hur ska jag få in pengar när jag inte har nåt jobb längre? Tänk om jag måste ge upp lägenheten? Tänk om jag blir arbetslös länge? Vad ska jag göra på dagarna? Och mycke mycke mer..

Jag vet ju att jag kommer få a-kassa så småningom men hur mycke pengar kommer man lyckas göra av med innan det då. Har ju ett sparkonto men det vill jag helst inte röra. Och ska försöka röra det så lite som möjligt. Mamma och pappa har sagt att dom kan hjälpa till vilket verkligen är jättesnällt men jag vill inte bli skyldig dom pengar.

Nu har jag sökt jobb några av gångerna jag fått panik så det är ju iallafall bra. Har hittills sökt 6 jobb. Finns inte så mycke jobb att söka trots att det kommer växa upp affärer ute i birsta som grässtrån i en snabbt växande gräsmatta. Är det sagt iallafall.

Ska försöka andas lite nu..

Inga kommentarer: