fredag 15 juni 2007

Ut ikväll

Skulle egentligen bara ta det lugnt ikväll. Men efter att ha fått ett sms från Dinah började jag fundera och sen träffade jag henne och hon hade redan varit på systemet. Så då kändes det som att det skulle vara kul att gå ut. Så nu ska jag det.

Har haft en bra dag såhär långt. Träffade Therese på stan och gick och fikade med henne. Satt och snackade en massa, gick en sväng på stan och kollade på kläder och sen åkte hon hem och jag mötte Salle och co. Gick på systemet och sen for jag hem.

Har pratat lite med Victor som jag inte pratat med på jättelänge. Tyvärr var han tvungen att åka in till stan men han skulle höra av sig när han kom hem igen. Jag hoppas han går ut ikväll så man kanske kan träffa honom en sväng.

Ser ut som det blir utgång imorrn också. Det är inte 100% säkert än men jag får se.

Ska kolla om det finns nåt gott att äta. Ses.

Inga kommentarer: