måndag 25 juni 2007

Tandläkaren

Gick över till Anna igår och snackade skit och käkade laxmacka. Jättegott! Det var kul att träffa henne igen. Hade inte gjort det sen sist jag var här ute och efter det for hon till Grekland på bröllop. Så nu fick jag höra hur hon hade haft det osv. Sågs bara en snabbis eftersom hon skulle upp och jobba 7 och jag skulle till tandläkaren. Sen gick jag hem och la mig och sov.

Klev upp svintrött imorse och for till tandläkaren. Nånting kändes inte riktigt rätt när jag klev in där. Kom på ganska snabbt vad det var. Jag skulle vara där den 26:e kl. 9 och inte den 25:e. Som tur va hade hon jag skulle till fått ett återbud kl. 10.40 som jag fick ta. Så nu slipper jag kliva upp imorrn också och åka dit. Har precis kommit hem därifrån. Det gick bra. Nu behöver jag inte sätta min fot där igen på 1,5 år. Undrar vad man har för sig då och vart man befinner sig.

Så nu ska jag bara käka lunch med mamma och sen åka in och jobba. Ser inte fram emot det. Jag hoppas jag får reda på idag om jag måste härda till torsdag eller om jag får sluta imorrn.

Har pratat med mina kära kusin idag också. Kändes som det var jättelängesen jag pratade med henne sist så jag kände att jag var tvungen att ringa och störa henne på jobbet. Kanske inte det snällaste men det var roligt att prata med henne iallafall. Hon kommer till Sundsvall snart så det ska bli jättekul att träffa henne.

Ska gå och kolla om mamma vill ha hjälp med nåt. Hejdå.

Inga kommentarer: