måndag 25 juni 2007

Och tur har man ju självklart inte

Jag blir kvar på det här stället till nästa torsdag. För inte ska man ha nån tur så att man får gå imorron. Näe. Tänkte sitta här och må dåligt ett tag till. Och jobbar jag inte mer än jag orkar så kommer jag få varningar. Det var trafikledningens lösning på problemet, fast Fia förklarade varför jag inte jobbar så bra som jag gjorde förut. Jag hatar det här stället, jag hatar trafikledningen, jag hatar jobbet.

Lönen stämde tydligen iallafall, men sist dom verkligen intygade det för Elina så drog dom ändå en massa från hennes nästa lön. Så det skiter sig väl säkert där också. Men det vet jag inte förrän nästa månad när jag ska betala mina räkningar och inte har några pengar. Inte så mycke som jag fick veta att jag skulle ha iallafall.

Så nu vet ni allt om min misär.

1 kommentar:

Priyantha De Silva sa...

Nadeeka,
are you from sri Lanka ?
Oyata mewa therenawada ?
I've visited this blog & it's keen to see.
bye !