söndag 24 juni 2007

Sömn..?

Det är en konstig grej. Jag har börjat 9.30 3 dagar i rad nu och gått och lagt mig i stort sett samma tid varje kväll. Första dagen var jag helt död. Lyckades t.o.m. somna på min sista rast. Gick och la mig i soffan som står här ute och sov i 15 minuter. Var inte speciellt mycke piggare efter det.
Igår var jag pigg, trots ett telefonsamtal mitt i natten. Allt gick bra hela dagen. Elina och Madde jobbade då också så det kanske var därför det kändes lättare men jag var inte ett dugg trött.
Imorse när jag vaknade var jag helt säker på att jag måste ställt väckaren fel. Jag brukar alltid vakna till nån timme innan väckaren ska ringa så jag är ändå lite förberedd när den ringer. Men inte imorse. Jag sov precis hela natten. Blev ganska förvånad när jag vaknade.

Och imorrn får jag inte sova speciellt länge heller. Ska till tandläkaren klockan 9.00 ute i Kvissleby. Så efter jobbet idag ska jag ut till mamma och pappa och sova där. Det absolut störigaste är att jag inte börjar jobba förrän 14.30 och måste ändå upp för att vara hos tandläkaren kl.9. Tärt. Slutar inte förrän 22.30 så jag kommer inte få komma hem och sova på jättelänge heller.

Får veta imorrn om jag får sluta på tisdag eller om jag kommer måsta jobba till 5:e iallafall. Jag hoppas jag får sluta på tisdag. Fast det ska man väl inte yttra sig högt om för då blir det väl inte så. Men men, får se hur det går. Om Fia lyckas fixa det eller inte.

Sitter iallafall här på jobbet helt själv. I hela lokalen. Jag började 9.30 och sen ramlar det inte in nån här förrän 12.30. Så jag har varit här själv i snart 3 timmar. Det är ju trevligt. Inte. Men Madde är en av dom som börjar 12.30 så då blir det lite liv här iallafall. Elina börjar inte förrän 14. Då har jag bara 4 timmar kvar att jobba. Men vi slutar samma tid imorrn och vi har samma sega pass. Det är bra.

Ska masa mig iväg ut i köket och kolla om det finns nåt kul. Hejdå.

Inga kommentarer: