fredag 29 juni 2007

Elinas sista dag

Känns lite tärt men jag slutar ju om 4 arbetsdagar jag också. Hon bjöd på jättegod kladdkaka och jordgubbar idag. Mycket mumsigt. Det kommer inte jag göra när jag slutar iallafall. Visst det finns några som är värd det men jag kommer inte orka baka och det är inget jag tänker lägga ut pengar på. Jag är inte lika snäll och gullig som Elina helt enkelt.

Elina skickade en jättebra låt till mig med Timbaland som jag måste lägga in här.
http://www.youtube.com/watch?v=P_TKpULdDvo

Jag gick hem från jobbet idag. Mycket nöjd. Kändes som det behövdes. Sa både i onsdags och i torsdags att jag skulle åka och träna men det blev inte riktigt så.

Och ikväll ska jag ut, tror jag. Som det ser ut nu så blir det så iallafall. Fira att Elina har slutat och så.

Inga kommentarer: