fredag 22 juni 2007

Glad midsommar!

Eller hur var det nu då..? Jo bra väder är det, men vart befinner man sig: på jobbet. Kommer man kunna festa: nej. Börjar 9.30 imorrn. Och på söndag. Kom knappt upp ur sängen imorse för att jag var så trött. Och nu sitter jag här och är precis lika trött och har extremt ont i huvet. Ska nog förbi Robin en sväng iallafall. Han skulle ha fest. Lär ju inte bli där så länge. Får se om jag kommer orka gå förbi där alls men det känns lite B att bara vara hemma.

Min TL pratade med mig idag och jag kanske kommer få sluta redan på tisdag. Skulle vara skönt men det blir ju lite mindre pengar. Fick full månadslön den här månaden av nån anledning. Både jag och Elina. Ska ringa lönekontoret på måndag och kolla om dom gjorde fel igen. Skulle inte förvåna mig speciellt mycket.

Så nu kanske jag ska gå på gatufesten iallafall. Men har med största sannolikhet inte velat klart än. Min kära kusin kommer ner från Skellefteå fick jag reda på och det skulle ju vara jättekul att festa med henne. Så jag får väl vela ett tag till innan jag bestämmer mig.

Även att bussarna slutat gått så jag måste gå hem. Känns ju en aning tärt. Skulle visserligen vara bra eftersom jag ätit så mycke skitmat på slutet men jag är alldeles för trött för att gå. Men har inte så mycke val om jag inte ska sitta på jobbet tills imorron, och det känns inte speciellt lockande.

Ska försöka jobba lite om inte mitt huvud exploderar. Hejdå.

Inga kommentarer: