fredag 2 mars 2007

Paus från allmänheten

Den har varit medveten. Har varit hemma från jobbet sen i måndags och har inte orkat prata med nån. Så dom som undrar vad jag hållit på med kan jag upplysa att det har varit medvetet jag inte suttit vid msn eller nånting.
Har inte orkat. Och det är inte bara för att jag varit sjuk och mitt huvud har hållit på att explodera tillsammans med min hals utan för att det har varit skönt och välbehövligt. Har hunnit fundera på en massa saker och kommit fram till lite allt möjligt.

För dom som vill veta hur det gick förra helgen kan jag säga att fredagkväll var jag hos Isabell och sen gick vi ut. Det var jättetrevligt hos henne. Och en massa roligt folk. Fick även med mig min pärla Petra som egentligen skulle vara hemma och plugga. Jätteglad att hon följde med.

På lördagen var jag hos Sara N som fyllt 22. Fick med mig Petra dit också. Jättenöjd! Sen kom Niklas dit också vilket var jätteroligt. Orkar inte gå in på allt som hände där utan dom som vet vet och dom jag vill ska veta kommer få reda på det. Resten får väl fråga. Vi gick iallafall ut sen. Var på Oleary's. Där träffade jag både Victor och Erik. Erik har jag inte träffat på jättelänge så det var jätteroligt. Han fixade skjuts åt hem åt mig också och det är alltid välkommet.

Imorrn SKA jag jobba. Har inte råd att missa en helg så det är inte så mycke att fundera på. Tänkte samma sak om idag men mitt huvud höll på att döda mig så jag kom inte upp. Men imorrn får jag väl dra i mig några kilon i ipren om jag måste för till jobbet ska jag.

Sen på kvällen ska jag fira Petra så jag har inte tid att vara sjuk. Får se om jag följer med dom ut och äter eller om jag möter upp dom hos Petra sen. Har inte riktigt bestämt mig än men jag tror jag ska med och äta. Det jobbiga är bara att jag måste ha på mig det jag ska ha på mig på kvällen på jobbet hela dagen. Men det är inte direkt det jobbigaste jag gjort så.

Det är kanske dags för dig att gå vidare. Jag vet inte hur vi ska lösa det här längre. Men har du nåt bra förslag kan du ju säga till..

Inga kommentarer: