tisdag 13 mars 2007

Sri Lanka

Har fått ett erbjudande att åka till Sri Lanka i 4 månader och jag är frestad som få men vet inte om jag kommer palla det. En familj med 4 barn, det äldsta ska skolas in. Har mailat dom idag. Får se vad dom säger när jag får svar.
Det som känns klart jobbigast är att lämna föräldrar, syskon och släkt. Också vissa kompisar då såklart. Åker jag så flyttar jag nog till gbg när jag kommer hem. Fast det är så det känns nu. Ska inte säga att det är nåt säkert för det är det inte.

Tatueringen sattes på plats igår också. Kan inte påstå att det var skönt men överlevde gjorde jag och nöjd är jag. Blev bättre än jag trodde. Fast det är ju lite svårt att tänka sig precis hur det kommer bli. Det tog 1 timme och 15 minuter och sen var det klart.

Händer så mycket nu så jag är bara allmänt förvirrad. Fattar faktiskt helt ärligt ingenting alls. Får se hur det kommer gå imorrn också. Och från ingenstans hör han som jag trodde var nedlagd och halv bortglömd av sig. Blir ännu svårare att åka om jag tycker om dig. Jag hängde inte riktigt med när folk blev så underliga.

Nu ringer det här. Hejdå.

Inga kommentarer: