tisdag 27 mars 2007

Nedräkning till Gbg

På torsdag åker jag. Ska bli så himla skönt. Jobbar bara 3 dagar den här veckan. Vart så förbannad för att jag jobbade till 23 igår. Våran chef har sagt att alla pass som är till 23 eller 24 är uppdelad på alla och det är så himla mycket skitsnack. Jag har minst ett i veckan, t.o.m. den veckan jag bara jobbar 3 dagar. Och Elina har alltid minst ett pass i veckan till 24. Det här jobbet suger.

Mailade hon som intervjuade mig för jobbet på Skandia eftersom jag fortfarande inte hört nåt. Jag fick inte det jobbet. Det är bra att man måste maila själv och fråga om det. Tyckte det var rätt illa. Men det är kul för dom andra som har fått det. Det är bara att söka vidare för min del. Elina kommer ju överge mig också. Men det är jättkul för henne. Att hon får göra nåt annat än att slava här för en skitlön som man inte kan göra nånting med.

Helgen var... speciell. Niklas kom förbi i fredags och det var trevligt. Sen kom Salle hem från sin fotbollsmatch där en jävla idiot hade först armbågat honom och sen sparkat honom i ansiktet när han låg ner så han var tvungen att åka in på sjukhuset. Idiotjävel! Han var svulllen i ansiktet så han fick is som han satt med hela kvällen så svullnaden gick ner och sen gick han och la sig.

I lördags vaknade jag när Salle skulle till tåget och sen somnade jag om men kunde bara sova i 2 timmar. Sen klev jag upp och for ut till mamma och pappa. Där åt jag både lunch och middag också passade jag på att köra lite bil. Sen körde jag in till stan så jag slapp ta bussen.
Funderade först på att stanna hemma på kvällen eftersom jag var så trött men efter jag pratat med Petra och Victor bestämde jag mig för att gå ut iallafall. For till förfesten där Petra var och sen gick vi ut vid 23.30. Jag gick på Oleary's. Det var jätteroligt där. Vid 2 gick jag till Oscar för att kolla om jag kunde hitta Petra. Det gjorde jag inte. Men jag hittade nån annan och sen gick det som det gick.

Och igår jobbade jag. Och idag jobbar jag. Och imorrn jobbar jag. Sen åker jag. Hejdå.

Inga kommentarer: